Tuesday, October 18, 2016

Forex Handelaar Pro Sagteware

(Klik hierdie Image Om Sien Gedetailleerde bevestiging van Statistiek) Geagte Forex handelaar, Wat gebeur as die begin van vandag kan jy 'n outomatiese stelsel uitgevoer word op jou forex rekening met absolute sekerheid dat jy oor 95,4% van die ambagte sal wen ... ... Sonder om 'n vinger te lig en sonder enige spesiale handel of tegniese vaardighede? Klink NUTS is dit nie? Ek het ook so gedink, totdat ek 48 ambagte in 'n ry gewen. Voordat ek jou wys presies hoe ek het dit gebeur en hoe jy direkte toegang tot hierdie selfde stelsel vandag kan kry - laat my myself voor te stel aan jou ... My naam is Doug Prys en ek gebruik om te werk as 'n geld bestuurder en handelaar vir 'n groot handel firma. Eintlik is ek gewoon en blaas forex. My dae betrokke ... Instandhouding en beheer van my huidige strategieë hardloop vir kliënte Die ontwikkeling, toets, en die verbetering van nuwe strategieë En aktief bestuur rekeninge Nie om my eie horing toeter nie, maar ek was goed in die maak van strategieë wat wen. En dit is hoekom my kliënte my liefgehad het. Ek is seker jy die ou gesegde gehoor ... Stel jou voor die besteding van byna elke dag vir 10 jaar letterlik oefen jou handwerk, in my geval, is dit die ontwikkeling en toets van nuwe strategieë. Wat dink jy gebeur? Ek het net aangehou om beter na dit. En Ek het geleer oor 'n tydperk wat soms mense net oordink handel. Ingewikkelde strategieë ... nie altyd werk nie. Wanneer dit kom by handel Forex - dit is selde dat ek is verbaas oor enigiets. Oor die jare, het ek 'n baie handel strategieë gesien. Sommige het gekom en gegaan, sommige is veilig en bestendige, en 'n paar is plofbaar winsgewend te maak. Maar die een ding wat ek selde sien. 10, 20, 30, selfs 48 ambagte in 'n ry wat wen ambagte. Nogmaals, vir jou, het ek ontdek 'n strategie wat 48 ambagte in 'n ry gewen! En voor jy sê - "Geen manier! Dit moet gek riskant wees, "dit was nie en is nie. Laat my jou wys 'n blik op hierdie neem: Alle strategieë verloorders; Dit is deel van die spel. Maar selfs met die verlies van ambagte wat jy kan maklik suksesvol wees by die uitoefening van behoorlike risiko en handel bestuur. REV Trader PRO Real Toets 2015/09/25 (getoets 93,4 weke) Ons waardeer RevTraderPro deel hul EA prestasie op 'n Live-rekening met ForexPeaceArmy handelaars gemeenskap! Rig asseblief alle vrae met betrekking tot die instellings van hierdie EA om RevTraderPro ondersteuning. Die BBV is die monitering van hierdie EA met behulp van die wagwoord belegger en het geen toegang tot die instellings gebruik. 2015/09/29 REV Trader PRO Real toets gestop. Nota van BBV: As gevolg van onetiese dreigemente gemaak deur werknemers tuis van die makelaar SynergyFx, die BBV is nie meer aanvaar toets rekeninge van SynergyFx. Die getoets maatskappy is ingelig oor 2015/08/13 'n substitued rekening ten opsigte maar versuim het om dit te doen. 2014/10/17 Ds Trader Pro Real toets begin met die hulp van beleggers toegang. Beskrywing: REV Trader PRO ontdek tendense en mikro tendense. Dit baat dan op die mikro tendens terugskrywings op H1 tydraamwerk met behulp van 'n unieke dubbele verifikasie tegniek om jou ambagte te beskerm. Ingesluit is sleep stelsel, geld bestuur, en nog baie meer!


No comments:

Post a Comment